Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen Øl kjennere her???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    http://www.dinside.no/881300/det-bes...-paa-rema-1000

    Comment


    • #17
      Originally posted by Legatia View Post
      Ringnes pils er jeg helt enig i at ikke er innertier.
      Men ringnes juleøl er blant de bedre som vandrer hyllene rundt disse tider. Et ganske friskt juleøl. Ellers vil jeg anbefale frydenlund juleøl (har ikke smakt årets), men den er noe mørkere og tyngre på smak. Sistnevnte fåes på de fleste meny butikker.
      Ringnes julebokk er desidert et strålende tilbehør til juleribba! Må på polet for å få den, er 9-10% alk. Ikke lest årets tester på disse, men den vant soleklart i fjor.
      Frydenlund bayerøl på flaske (ikke boks, det er en annen oppskrift) om du vil ha et litt lettere tilbehør som likevel er fortreffelig.
      Elsker den sedvanlige pretensiøsiteten. Iblant lurer jeg faktisk på om det er seriøst eller gjøn når du tar på anmelderhatten.

      Personlig styrer jeg glatt unna både ribbe og øl.


      Med mindre noen har et knakande bra forslag til noe som passer til pinnekjøtt?

      Comment


      • #18
        himkok...minimum 60%.......bryter ned fettet fort
        Remi Lilleng

        Comment


        • #19
          Originally posted by Miniboom View Post
          Elsker den sedvanlige pretensiøsiteten. Iblant lurer jeg faktisk på om det er seriøst eller gjøn når du tar på anmelderhatten.

          Personlig styrer jeg glatt unna både ribbe og øl.


          Med mindre noen har et knakande bra forslag til noe som passer til pinnekjøtt?
          Som jeg nevnte litt lengre opp i tråden her så tror jeg Julefred fra Kinn kan være helt konge ved siden av pinnekjøtt Har ikke testet selv enda, men jeg er rimelig sikker på dette.. Men det er ikke billig da...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Miniboom View Post
            Elsker den sedvanlige pretensiøsiteten. Iblant lurer jeg faktisk på om det er seriøst eller gjøn når du tar på anmelderhatten.

            Personlig styrer jeg glatt unna både ribbe og øl.


            Med mindre noen har et knakande bra forslag til noe som passer til pinnekjøtt?
            Pinnekjøtt er særnorsk og krever som sådan et litt sært tilbehør.
            Klassisk juleøl har for mye søtsmak til å passe med dette. Her må du blande selv.
            Jeg vil anbefale en Bitter, gjerne Brewdog sin punk IPA. Denne i en blanding med Ringnes vørterøl (1/4 vørterøl til bitter) gir en flott balanse som møter pinnekjøttet bra.
            Imsdal er også et fint tilbehør for den som kjører bil.
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

            Comment

            Working...
            X